Вівторок, 22.01.2019, 03:35
Математика  плюс
Персональна сторінка учителя математики і інформатики АллиЛисюк
Головна | Реєстрація | Вхід
«  Січень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Головна » 2019 » Січень » 9 » Семінар-практикум вчителів математики та інформатики
16:50
Семінар-практикум вчителів математики та інформатики

 

10 січня 2019 р. на базі Сквирської ЗОШ І-ІІІ ст.№3 ім. П.Тисьменецького відбувся семінар-практикум учителів математики та інформатики  на тему «Реалізація компетентісного та діяльнісного підходу в процесі вивчення інформатики та математики».

Під час роботи семінару основний акцент ставився на використанні ІКТ на уроках.

Голова МО вчителів інформатики Лисюк А.В.  познайомила учасників семінару із корисними онлайн-сервісами  та їх використанням на уроках математики, інформатики, позакласній роботі:

Учасники семінару також стали учасниками практикуму із розвязання олімпіадних задач та завдань із параметрами.

Сподіваємось, що  учасники семінару знайшли для себе корисну інформацію, яку використають у своїй роботі. Успіхів!

8 клас- олімпіадні задачі

Корисні матеріали:

Навіщо створювати хмари слів?

У будь-якому завданні повинен бути сенс. Освоїти сервіси по створенню "хмар слів" зовсім не довго, але з чого скласти ці хмари, що з ними робити далі? Як ці хмари допоможуть вирішувати завдання навчального плану?

Можливості використання хмари слів у навчанні пов'язані, наприклад, з тим, що: 

  • в хмару можна записати тему уроку, яку учні повинні визначити; 
  • попросити скласти пропозиції щодо визначеної теми, «хмара» виступає в якості опорного конспекту; 
  • можна запропонувати дітям прочитати в «хмарі» головне питання, на яке необхідно знайти відповідь протягом уроку; 
  • скласти речення або розповідь, використовуючи якомога більше слів з хмари; 
  • створити словникову «хмару» на основі невеликих нещодавно вивчених навчальних текстів, і попросити учнів пригадати, про що були ці тексти, і в якому саме контексті використовувалися слова; 
  • показати «хмару», складену зі слів, узятих із незнайомого тексту, і попросити здогадатися про його зміст;
  • перетворити нудний текст в цікаву головоломку;
  • написати зашифровану листівку другові;
  • зробити "хмарку" підказок до математичного (фізичного, географічного, біологічного, інформатичного, ...) диктантів, кросвордів тощо;
  • повторити основні поняття теми, що вивчаєтся.

Це тільки деякі варіанти використання "хмар тегів/слів". Кожен вчитель може додати до свого арсеналу вправ найрізноманітніші ідеї.

Переглядів: 29 | Додав: Lk | Рейтинг: 5.0/2

Меню сайту
Форма входу
Корисні посилання
Освітній проект «На Урок»
Математика

«Методичний портал»

Інформатика

«Методичний портал»

Пошук
Архів записів
Корисні посилання
Українські уроки про ІТ каталог сайтів Пиши українською -->
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Copyright MyCorp © 2019
Створити безкоштовний сайт на uCoz