Поняття «педагогічна технологія» останнім часом дедалі більше поширюється в науці та освіті. Його варіанти – «педагогічна технологія», «технологія навчання», «освітні технології» - широко використовуються в психолого-педагогічній літературі і мають понад 300 формулювань, залежно від того, як автори уявляють структуру і компоненти освітнього процесу.
Інтегрований урок — це спеціально організований урок, мета якої може бути досягнуто лише за об'єднанні знань із різних предметів, направлений замінити розгляд і був розв'язання будь-якої прикордонної проблеми, дозволяє домогтися цілісного, синтезованого сприйняття учнями досліджуваного питання, гармонійно який поєднає у собі методи різних наук, має практичній спрямованості.
Особистісно - орієнтоване навчання виходить із визначення індивідуальності, самобутності, самоцінності кожної людини, що вимагає забезпечення розвитку і саморозвитку особистості учня, виходячи із виявлення його індивідуального неповторного суб’єктивного досвіду, здібностей, інтересів, ціннісних орієнтацій, можливостей реалізувати себе в пізнанні, навчальній діяльності, поведінці.
Сучасний урок — це далеко не одноманітна та єдина структурно-змістова схема. Тому кожний конкретний учитель визначає для себе ті форми роботи, які для нього найбільш прийнятні, відповідають тій парадигмі, якій він віддає перевагу в роботі. Саме урок — це місце, де відбуваються основні процеси навчання, виховання й розвитку особистості.
Інформаційна компетентність - це інтегративне утворення особистості, яке
інтегрує:
знання
(про основні методи інформатики та інформаційних технологій),
уміння (використовувати наявні знання для розв’язання прикладних задач),
навички (використання комп’ютера і технологій зв’язку),
здатності(представляти повідомлення і дані у
зрозумілій для всіх формі)
і виявляється у
прагненні, здатності і готовності до ефективного застосування сучасних засобів
інформаційних та комп’ютерних технологій для вирішення завдань у професійній
діяльності і повсякденному житті, усвідомлюючи при цьому значущість предмета і
результати діяльності.
Будувати кожен урок так, щоб у всіх учнів викликати стійкий інтерес, сформувати навчальну активність і бажання творити й пізнавати, експериментувати, формулювати й перевіряти гіпотези — завдання сучасного вчителя. Без застосування ефективних педагогічних ідей, активних форм і методів навчання та комп’ютерних технологій при підготовці таких уроків тут не обійтися.
Задача сучасної освіти – підготувати підростаюче покоління до життя й
професійної діяльності в новому, високорозвиненому інформаційному середовищі,
ефективному використанню її можливостей. Перетворення сучасної цивілізації в
інформаційне суспільство актуалізує, перш за все, проблему формування
інформаційної компетентності особистості, яка стає визначальним чинником
ефективності її трудової діяльності і повсякденного життя.
Мої статті | Переглядів:2716 | Додав:Lk | Дата:20.02.2014