10 січня 2019 р. на базі Сквирської ЗОШ І-ІІІ ст.№3 ім. П.Тисьменецького відбувся семінар-практикум учителів математики та інформатики на тему «Реалізація компетентісного та діяльнісного підходу в процесі вивчення інформатики та математики».
Під час роботи семінару основний акцент ставився на використанні ІКТ на уроках.
Голова МО вчителів інформатики Лисюк А.В. познайомила учасників семінару із корисними онлайн-сервісами та їх використанням на уроках математики, інформатики, позакласній роботі:
Учасники семінару також стали учасниками практикуму із розв’язання олімпіадних задач та завдань із параметрами.
Сподіваємось, що учасники семінару знайшли для себе корисну інформацію, яку використають у своїй роботі. Успіхів!
8 клас- олімпіадні задачі
Корисні матеріали:
Навіщо створювати хмари слів?
У будь-якому завданні повинен бути сенс. Освоїти сервіси по створенню "хмар слів" зовсім не довго, але з чого скласти ці хмари, що з ними робити далі? Як ці хмари допоможуть вирішувати завдання навчального плану?
Можливості використання хмари слів у навчанні пов'язані, наприклад, з тим, що:
- в хмару можна записати тему уроку, яку учні повинні визначити;
- попросити скласти пропозиції щодо визначеної теми, «хмара» виступає в якості опорного конспекту;
- можна запропонувати дітям прочитати в «хмарі» головне питання, на яке необхідно знайти відповідь протягом уроку;
- скласти речення або розповідь, використовуючи якомога більше слів з хмари;
- створити словникову «хмару» на основі невеликих нещодавно вивчених навчальних текстів, і попросити учнів пригадати, про що були ці тексти, і в якому саме контексті використовувалися слова;
- показати «хмару», складену зі слів, узятих із незнайомого тексту, і попросити здогадатися про його зміст;
- перетворити нудний текст в цікаву головоломку;
- написати зашифровану листівку другові;
- зробити "хмарку" підказок до математичного (фізичного, географічного, біологічного, інформатичного, ...) диктантів, кросвордів тощо;
- повторити основні поняття теми, що вивчаєтся.
Це тільки деякі варіанти використання "хмар тегів/слів". Кожен вчитель може додати до свого арсеналу вправ найрізноманітніші ідеї.
|